• Wat zijn de mogelijkheden?

    Naast printen op locatie hebben we ook verschillende share mogelijkheden, dit via Facebook pagina, Facebook profiel, mail,…. En zoveel meer. Heeft u speciale wensen, een specifieke achtergrond, greenscreen met keuze thema’s of een branded fotobooth, vraag vrijblijvend een offerte aan.

  • Wat is het verschil tussen een mirrorbooth en een fotobooth?

    Een mirrorbooth is een luxe versie van een fotobooth waar je jezelf in een spiegel ziet. Achter deze spiegel zit een reflexcamera met een TV, zodat gasten een foto kunnen maken van hoe zij in de spiegel eruit zien. Omdat het een slimme spiegel is kunnen gasten (en de organisatie) in real time leuke effecten, animaties en achtergronden gebruiken voor deze foto’s. 

  • Kan een photobooth meerdere dagen gehuurd worden?

    Zeker! Daar krijg je bovendien ook nog eens extra korting op. De photo booth kan namelijk volledig autonoom te werk gaan en heeft geen enkele moeite om meerdere dagen op een festival, beurs of ander evenement actief te zijn. Stuur een mail naar info@foto-booth.be om een offerte op maat te krijgen.

  • Zijn prints echt onbeperkt?

    Onze fotobooth wordt geleverd met een rol die maarliefst 8 uur lang non-stop printplezier verzekert! Mocht het papier daarna op zijn komen wij persoonlijk langs om de rol te vervangen met een nieuwe. 

  • Is een achtergrond nodig?

    Niet perse. Veel mensen kiezen ervoor om een muur als achtergrond te gebruiken. Wenst u een speciale achtergrond in thema van het evenement, dan kunnen wij hier zeker mee helpen.

  • Kan er een foto van onze trouwdag (op de dag zelf) op de prints

    Natuurlijk! Wij willen niets liever dan jullie een perfecte dag verzorgen. Wij kunnen tegen een meerprijs van €9,- samenwerken met jullie fotograaf om dezelfde dag nog jullie trouwfoto te verwerken in de prints. 

  • Is een foto booth makkelijk te gebruiken?

    De fotobooth is zo ontworpen dat het heel eenvoudig is om te gebruiken. Alles wijst zich vanzelf, zowel voor uw gasten als voor uzelf. 

  • Wat moeten we doen als er problemen zijn?

    Tijdens de verhuur zijn wij altijd telefonisch bereikbaar. In het zelden geval dat er problemen voor doen kunnen wij op afstand dit verhelpen. Lukt dit niet, dan komen wij direct persoonlijk langs om het op te lossen.

  • Hoe worden de prints ontworpen?

    Een van onze designers zal na jullie reservatie contact opnemen om alles met jullie door te nemen en een ontwerp op maat te maken.

  • Kunnen we zelf een print ontwerpen?

    Natuurlijk! Indien jullie zelf graag een print ontwerpen kunnen jullie hier een blanke template terugvinden.

  • Worden er attributen meegeleverd?

    Met iedere fotobooth leveren wij een mandje met hoedjes, boa’s, brillen en papieren props. Fun verzekerd!

  • Kunnen we 1 grote foto printen?

    Jullie kunnen kiezen tussen strookjes van 5x15cm, of voor 1 foto van 10x15cm

  • Kunnen we de prints na het event nog krijgen

    Met de optie ‘extra prints per post’ krijgen jullie voor €35,- alle prints 2x toegestuurd per post na jullie event. Zo missen jullie geen enkele print en kunnen de gasten hun eigen foto’s meenemen.

  • Is het mogelijk om ter plaatse meer dan 2x te printen

    Ja hoor, stuur een mail naar info@foto-booth.be om een offerte op maat hiervoor te krijgen.

  • Zetten jullie eigen reclame op de prints?

    Nee! Wij geloven in de complete ervaring, daarom voegen wij geen Photobooth reclame toe aan jullie prints. Het draait uiteindelijk om jullie, niet om ons.

  • Hoe snel is de printer?

    Wij gebruiken een professionele fotoprinter. Deze kan in 10 seconden jullie prints in hoge kwaliteit afdrukken.

  • Zijn jullie foto’s van goede kwaliteit?

    Het belangrijkste element van een fotobooth is de kwaliteit van de foto’s. Een leuke ervaring wordt snel anticlimactisch als de foto’s niet scherp of mooi zijn. Daarom maken onze fotospiegels gebruik van een professionele 18 megapixel camera.

  • Is het mogelijk om de fotobooth vroeger te plaatsen?

    Ja hoor, We bespreken alle zaken met jullie zodat jullie precies op de hoogte zijn, maar ook om eventuele wensen met jullie door te nemen.

  • Wanneer komen jullie de fotobooth ophalen?

    Net als de plaatsing zullen wij dit in overleg met jullie samen bespreken en inplannen.

  • Is er een borg op jullie photobooths?

    Nee, er is geen borg. De fotobooth is een toestel dat een aankoopprijs heeft van maar liefst €9000. Je weet natuurlijk nooit hoe jullie gasten hiermee omgaan en de verantwoordelijkheid rust hierbij op jullie als organisatie. Wil je het veilig spelen? Kies dan voor onze verzekering (+€35) om zonder zorgen te kunnen feesten. Indien er dan schade of diefstal is dient er enkel een franchise te betalen.